2012-11-07 | 20:52:36 | Kategori: Svar på kommentar

Förlåt!

Hejsan!
Jag vet jag har inte bloggat på jätte länge men jag kan inte nu.
Jag har jätte mycket läxor och prov i skolan och får ingen tid över till bloggning.
Men ska se om jag kanske kan lägga in något inlägg då och då.
Men jag tänkte svara på kommentarer jag har fått medans jag inte bloggade.
 
 
 
 
Emma om 1D linnen med deras autografer

Heej! Vart kan man hitta dom?

Svar: Hej! Här hittar du tröjorna: http://fresh-tops.com 
Det finns även jätte många andra tröjor. T.ex. Justin Bieber finns också. Och det finns I phone skal med 1D autografer

 

LIsa om Selenas nagellack kollektion

När kommer det ut i sverige? :)

Svar: Jag vet inte. Det finns tyvärr inget bestämt datum när de kommer i Sverige. Men de kommer ut i USA i början av nästa år. 

Anonym

Vart kan man köpa nagellackerna?

Svar: Nagellacken kommer finnas i utvalda affärer men jag tror att de kommer komma till t.ex. kicks och åhlens i Sverige.  



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: