2012-05-15 | 16:58:16 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentarer!



johanna om 1D linnen med deras autografer:

Hej ! Jag ville fråga vart man kan köpa såna linnen om man kan det :)

Svar: Hejsan! Visst kan man köpa såna linnen :) Klicka HÄR för att komma till sidan.
Det finns även andra linnen :D
Kram!

Dessa linnena var det Johanna undrade vart man kunde köpa dem:


ina om Demi får en fråga om Niall:

Vad säger hon jag förstår/hör inte ?:)

Svar: Hejsan! Frågan: Du sa i Sao Paulo att du verkligen gillar Niall. Har du någonsin funderat på att bjuda ut honom?

Demi svarar: Jag frågar inte ut killar på dejter, det är de som ska fråga ut mig på dejter.

Kram!

Här är videon Ina undrade vad Demi sa:



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: