2012-03-22 | 17:41:09 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på Frågestunden del 2

1. Vad tycker du om Zayn Malik i One Direction och Harry Styles? ♥
2. Vilken kändis tycker du mest om?
3. Vilken kändis skulle du vilja ha ett förhållande med?
4. Vilken kändis gillar inte du?
5. Vilken är din favvo låt, just nu?
6. Vilken är din favorit frisyr på en kändis?
7. Vilken outfit tycker du att en kändis ska ha?

Tack för mig leverpastej ♥


Svar: 1. Jag gillar både Zayn och Harry i One Direction. Men jag tycker Zayn är jätte snygg och Harry är jätte söt.
2. Justin Bieber
3. Själv klart Justin Bieber.
4. Jag har inte någon kändis jag inte gillar. Men jag gillar inte så mycket rock band.
5. Min favvo låt är Call me maybe med Carly Rae Jepsen.
6. Jag gillar Demi Lovato's frisyr. Långt lockigt brunt hår med slinger. Jätte snyggt.
7. De ska ha en fin outfit och inte en outfit med mjukisbyxor.  




Kan du inte ha en blog awards :D ?

Svar: Jo, jag tänkte ha en blog award snart. Så håll utskik (stavning).

Hur gammal är du ?
Skulle du kunna lägga upp sno stilen på vissa kändisar som du bloggar om ?
Kram ♥

Svar: Jag är 14 år.
Visst kan jag lägga upp sno stilen på kändisar. Håll utskik framöver.
 

vem utav selena miley demi gillar du mest? varför ville du starta bloggen? har du gjort denna sjukt snygga designen själv?

Svar: Jag gillar mest Demi.
Jag tyckte det verkade roligt att blogga om kändisar och det tycker jag verkligen.
Ne, jag har inte gjort denna designen själv.
 



Hej flizan!
Vad/vem gillar du mest?

Blogga om kändisar/Blogga om sig själv
Miley/Selena
En bästis/Många bra kompisar
Kanin/Katt
Godis/Chips

Allt för mig, kram!

Svar: Hejsan! Menar du av kändisarna jag skriver om eller övrigt? På båda frågorna blir svaret Justin Bieber. Hihih :)

Blogga om kändisar.
Miley
Många bra kompisar.
Katt
Godis
Kram!

Hej vännen min!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? (bra att vara tidigt ute) Haha... nej, jag ville bara lämna en liten kommentar! :)

Kram <3

Svar: Hejsan vännen!
Jag önskar mig en mopped.
Kram!

Din favoritfilm?
Justin Bieber då eller nu?
Intresserad av ett länkbyte?;)

Svar: Jag har många favorit filmer :) Men en av dem är Justin Bieber Never Say Never.
Justin NU.
Visst, Jag lägger till dig nu :)



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: