2012-03-11 | 14:47:58 | Kategori: Felicia Bloggar

Svar på Frågestunden del 1

Hejsan!
Nya tänkte jag svara på era frågor från frågestunden :)
Tack så jätte mycket för alla era frågor.
Svaren står i fet stil.
Här kommer del 1: 

Hej, Felicia!
Jag undrar hur många läsare du har och vem som är din favorit bland dem du skriver om? :)

Svar: Hejsan! Just nu har jag ungefär 50-200 läsare per dag. Min favorit bland dem jag skriver om är ju då klart alla men om jag måste välja en så är det nog Justin Bieber. 



Vilken kändis skulle du vilja träffa om du fick välja en :) ?

Svar: Jag skulle vilja träffa många kändisar men allra mest vill jag träffa Justin Bieber. 

när skaffar ni en ny design? ta inte illa upp men jag har tröttnat på din design

Svar: Jag förstår dig. Jag har också tröttnat på min design. Men jag har goda nyheter: Jag kommer få en ny design om några veckor :) 

Hur lång är selena och justin? :)

Svar: De är ungefär lika långa runt 170 cm. 



Kan du skriva om dom i glee? snälla

Svar: Jag skriver tyvärr om Justin, Selena, Demi, Miley och One Direction nu. Men kanske i framtiden de kommer med i bloggen. 

Hej!
1. Hur gammal är du?
2. Gillar du Demi?
3. Vilken av alla kändisar som du bloggar om, gillar du bäst?
4. Gillar du Jelena?

Ha en bra dag!

Svar: Hejsan!
1. Jag är 14 år.
2. Ja, Demi är en av mina idoler.
3. Jag gillar alla. Men mest Justin Bieber.
4. Ja, jag gillar Jelena.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: