2012-06-07 | 15:57:24 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på Frågestunden!

Hej alla bloggläsare!
Nu tänkte jag svara på alla frågorna på frågestunden :D
Och tack så jätte mycket för alla frågorna. Älskar er ♥

Carly Rae Jepsen sweden:

FRÅGA:
 Kan ni skriva mer om Carly Rae Jepsen ?

Svar: Jag har tänkt börja blogga om Carly Rae Jepsen men just nu så bloggar jag om dessa kändisarna men kanske i framtiden jag kommer skriva om henne. :)

Zoey:

Frågor:
Vem är din favoritkändis?
Vad är det mest "unexpected" som du lyssnar på alltså typ Mozart :)?
Om du fick bo vart som helst, vart skulle det vara?
Tycker du om att läsa ^^? Isåfall, vad är din favoritbok?

Svar: Min favorit kändis är Justin Bieber ♥
Asså jag lyssnar inte på typ Mozart, jag lyssnar på de mest aktuella kändisarna :)
Jag skulle vilja på i USA men jag vet inte vilken stad. Kanske New York, Los Angeles, Kalifornien, Miami.
Ja, när jag har lust så läser jag. Min favorit bok är just nu Cirkeln, en sjukt bra bok. Läs den om ni inte har det :)

Julia ♥:

Frågor:
Vad heter du?
Hur gammal är du?
Varför startade du denna bloggen?
Hur mycket är ditt besökar rekod?
Hur många läsare har du per dag?
Varför gillar du Justin Bieber så mycket?
Haha, varför gillar du inte lakris?

Svar: Jag heter Felicia.
Jag är 15 år.
Jag startade denna bloggen för att jag tyckte det verkade roligt att blogga om kändisar och jag vet mycket mer om kändisarna nu än vad jag gjorde innan jag började blogga. Man vet liksom allt och får reda på allt när man bloggar (kanske inte allt men ni fattar).
Mitt besöksrekord är 438 unika besökare.
Per dag har jag ungefär 60-200 läsare. Det är olika.
För att han är sjukt bra på att sjunga, sjukt snygg, jätte sööt och han är bara bäst!! ♥
Varför jag inte gillar lakris? Eee, det är bara såå äckligt.

Sara:

Fråga:
Har du en egen blogg? Asså där du bloggar om dig.

Svar: Ne det har jag inte. Men jag har haft det :)

Diana:

Frågor:
 
1. Vad är det bästa med att blogga?
2. Hur lång tid tar det ungefär att blogga varje dag?
3. Vem är din största idol?
4. Gillar du Justin och Selena tillsammans?
5. Har du twitter, om ja, följ mig @DaDemiMafia, så följer jag tillbaka :)

Hoppas det var nog med frågor :)

Svar: 1.Man får reda på skvaller fort och det är roligt att blogga.
2. Det är olika men runt 15 min - 1 tim. Det beror på hur mycket jag bloggar.
3. Justin Bieber ♥
4. Ja, det gör jag.
5. Ja, jag har twitter :) Jag heter @kandissnytt :)

Lisa:

Frågor:
 Tjooo,
Jo, när kommer Justins biebers album ut?<3
Vart får du "skvallert" ifrån?<3
Skriv dina favorit kändisar du bloggar om här, alltså ett Justin två aa du fattar<3
Puss<3

Svar: Justins nya album Believe kommer ut nästa fredag alltså den 15/6 ♥
Andra bloggar, siter och tidningar :)
Okej,
1. Justin Bieber
2. Demi Lovato
3. Miley Cyrus
4. Selena Gomez
5. One Direction




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: