2012-04-29 | 15:58:46 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentarer!



Mileyandthesmiley
om Justin bekräftar besök till Sverige!!!:

när är Believe Tour da?

Svar: Justins Believe Tour kommer nog börja i september och han kommer åka till många länder jorden runt till och med SVERIGE!!! :D 
Kram!  


Moa dahl om Justin: Intervjuv med BigFM:

Hejsan love this blog. så jävlans bra!! vet ni när justin kommer till sverige förresten?

Sen ville jag dela med mig av denna cover jag hittade på facebbok. Det är en svensk tjej. Jag tycker hon är rätt duktig, dock inte bättre än originalet. Såg också att hon gjort massa covers på justin,taylor, o selena o sånt

http://www.youtube.com/watch?v=SUdADqgUeAQ&feature=g-upl


Svar: Hejsan! Naaw tack så mycket! Jag vet inte exakt när Justin kommer till Sverige men troligtvis i slutet av 2012 eller i början av 2013. :)
Kram!

Här är covern av Miley Cyrus låt Stay som Moa tipsade om:

 

Postat av: Mileyandthesmiley

Oki :P 2012 eller 2013:?

2012-04-29 @ 17:47:58
URL: http://Mileyandthesmiley.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: