2012-07-14 | 16:30:16 | Kategori: Tävlingar

Vinn Justin Bieber biljetter!

Hejsan!
Jag är med om att tävla om 2 stycken biljetter till Justin Biebers konsert i Sverige 2013 på bloggen zendayadaily.blogg.se
Var med du också, direktlänk till tävlingen: Klicka HÄR!
 
 
Varför jag vill vinna biljetterna:
Jag vill vinna biljetterna för att Justin är min största Idol. Det är han verklligen. Om jag skulle vinna biljetterna skulle min högsta dröm gå i uppfyllelse.
Hans låtar betyder verkligen jätte mycket för mig och de dagarna då jag inte mår så bra eller har en allmänt dålig dag så sätter jag på Justins låtar och så blir jag på mycket bättre humör. Justin gör mig lycklig!
Selena Gomez är Justins flickvän och hon är nog den lyckligaste tjejen på jorden att få ha Justin som pojkvän. Och om jag skulle vinna biljetterna skulle jag också bli den lyckligaste tjejen på jorden. Bara jag får se Justin live blir jag lycklig. 
Jag blev över lycklig när jag fick reda på att han skulle ha en konsert i Sverige och vi satt på en båt då på semestern och jag nästan skrek av lycka. Och sen blev jag jätte glad att mamma lät mig gå på Justins konsert. Men sen Fredagen den 6 juli gick min dröm och mitt hjärta i flera bitar. Jag satt i kö på ticnet och när jag kom fram fanns det inga biljetter kvar. Slutsålt! Jag grät! Senare gjorde han en extra konsert. Stod i kö där också men när jag kom fram var biljetterna slutsåda. Hela den dagen var förstörd och hela mitt liv är förstört.
När jag fick reda på att du skulle ha en tävling blev jag jätte glad. Jag har kanske en chans att få se Justin live. Jag hoppas att du vill uppfylla min högsta dröm att få se Justin!
Jag älskar verkligen Justin Bieber! ♥
Kram! 
 
Kopiera inte!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: