2011-07-01 | 13:05:22 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på tal

Tack för alla kommentarer! :) Jag svarar på några men inte alla.

Lea
om Justins parfym Someday SLUTSÅLD:

vill ha den NU :D

Svar:
Jag vill också ha Justins parfym. :)


anonym.
om "Justin kommer kanske hit":

HOPPAS ATT HAN KOMMER

Svar: Jag hoppas också att Justin kommer till Sverige. :)

Emma <3 om Breaking Dawn Part 1:
LÄNGTAR!<3

Svar: Jag längtar också tills filmen kommer på bio. :)

Anna om Breaking Dawn Part 1:
åh vilken bra blogg! hur kan du få till designen så bra !? :)

Svar: Tack så mycket :) Headern gör jag i Picasa och designen har jag tittat lite på andra bloggar. :)


anonym #1 om Nytt Album:
jaa ! vet du när det kommer t sverige !!!!?

Svar: Ne, jag vet inte när Justins album kommer till Sverige men jag ska försöka hitta när den kommer. :)


Pia <33 om Nytt Album:
grym blogg :)
 Svar: Tack så mycket :)

Postat av: emma <3

hihi, <3 okej <3

2011-07-01 @ 16:01:30
Postat av: Julia din kompis :)

Så roligt att det går bra för dig i bloggen och att du får många kommentarer och allt ! :) Jätte fin blogg felicia ! :D

2011-07-02 @ 22:20:16
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej fin blogg kan du inte vissa lite flera vedeor på artisterna? Tack<3

2011-07-07 @ 21:29:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: