2012-06-07 | 16:54:00 | Kategori: Miley Cyrus

Miley har fotat en ny photoshoot


Snart kommer det komma ut en ny photoshoot som Miley har fotat nu i veckan :)
















Postat av: Josse

Hej! :)

Jag har precis börjat skriva en ny novell på min novellblogg som jag har valt heta "Next To You". Jag har skrivit en liten prolog till novellen, vem vet, du kanske gillar den? :)

"Skyler Jacobsson är en helt vanlig 16-åring med stora drömmar. Hennes största dröm just nu är att få träffa popstjärnan Justin Bieber. Det är precis det hon får göra! Skyler får nämligen gå på en av hans konserter, och blir hans OLLG! Efter Justin’s konsert så får Skyler gå backstage och träffa honom en gång till. Allt detta leder till att dem börjar umgås lite smått med varandra. Men inte mycket alls, eftersom Justin’s flickvän, Selena Gomez, inte vill att Justin och Skyler ska det. Men efter några veckor så slutar Selena bry sig, men hon blir orolig över deras förhållande, och helt plötsligt så blir Justin’s liv som en berg-och-dalbana. Inte tills skillnad från Skyler’s liv, som blir mobbad i skolan, får massor med hatmeddelanden på Facebook och har en bror som dött i en bilkrasch åren tidigare. "Next To You" är en novell med spänning, drama, vänskap, besvikelse, humor och kärlek! "

Kram ♥



Btw, älskar din design! :D<3

2012-06-07 @ 18:16:33
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: Lisa

Asså älskar verkligen din blogg kolla gärna min <3

2012-06-08 @ 15:57:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: