2012-06-20 | 21:32:40 | Kategori: Justin Bieber

Justin - "Ni är inte respektfulla alls"

 
Justin Bieber satt och väntade på sin flickvän Selena Gomez när massa fans ville ta bilder med honom. Men Justin ville inte posera framför kameran med fans när han satt och väntade på sin flickvän.
Selena säger att hans fans inte var särskilt respektfulla.
 
I en video som någon postade till hollywoodlife.com säger Justin så här till de väntade fansen: "Har jag inte någon som helst rätt som människa att vänta på min egen flickvän? Varför måste ni vara så otåliga?"
 
Ett fan påpekar att de har väntat hela dagen då säger Justin: "Jag har varit här för att vänta på min flickvän. Jag är fortfarande en mänsklig varelse, jag har rätt att vänta på min egen flickvän."
"Ni är inte respektfulla alls. Jag känner mig väldigt kränkt med alla er som väntar. Ni säger att ni verkligen är min fans, men varför gör ni det här? Jag har haft en lång dag, jag flög. Jag behöver inte vara trevligare om det. Ni är i mitt ansikte." 
 
-JustinDrewBieber

Postat av: ♔ AGNES

Bloglovin byten? Jag följer iaf er nu! :)

2012-06-22 @ 13:13:02
URL: http://agneslilly.blogg.se
Postat av: Liars Sweden - En PLL blogg

Hej hej! Gillar du Pretty Little Liars? Då är min blogg perfekt för dig! Har du inte sett serien? Då rekommenderar jag dig att se den online på min blogg!

Kram - http://liarssweden.blogg.se

2012-06-23 @ 19:12:35
URL: http://liarssweden.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg!<3 men skulle du vilja försöka uppdatera lite mer? Förlåt om du inte kan/hinner men jag älskar din blogg!!:)

2012-06-23 @ 20:22:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: