2012-06-03 | 20:58:26 | Kategori: Felicia Bloggar

Förlåt, förlåt!

Hejsan alla fina bloggläsare!
Jag vet att jag inte har bloggat på jätte, jätte länge :(
Men jag har inte tid.
Det har varit jätte mycket i skolan m.m
Så jag har inte hunnit eller orkat blogga.
Så jag vet inte om jag ska lägga ner bloggen :( Vad tycker ni?
Vill ni att jag ska blogga? Tycker ni bloggen är bra?
Vet ni något som jag kan förbättra med bloggen så den blir roligare att läsa?

Men nu så kanske jag kan blogga lite fram över för jag har inga läxor :D
Men sen över sommaren kanske inte jag bloggar. Kanske tittar in någon gång så där.
Men ni ska veta att jag verkligen älskar er läsare.
Ni går in på min blogg varje dag. Tack! :D
Jag blir jätte glad när jag tittar på min statistik och ser att jag har jätte många läsare fast jag inte har bloggat :D
Så tack så jätte mycket :)

Okej nu blev det mycket att läsa för er hihi men hoppas ni orkade läsa igenom allt.
Men jag hoppas jag har tid att blogga nu fram över :D

Kom ihåg: NI ÄR BÄST!!!

Kram Felicia!


Postat av: Lisa

Nej, lägg inte ner den!

2012-06-03 @ 22:27:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: