2012-07-22 | 11:35:55 | Kategori: Justin Bieber

Justin i en intervjuv: "Jag var definitivt en olycka"

 
Justin var med i en radio intervjuv i Australien och pratar uppet om sin mamma: "Hon är fantastisk" ,sa Justin. Sedan tillade han: "Jag var defenitivt en olycka".
Han menar att Pattie inte planerade att bli gravid med honom som 18 åring. 
Justin är väldigt öppen med allt till sina fans. Han är öppen med att hans mamma var 18 år när hon var gravid med Justin, och Justin är nu 18 år.
"Det är fantastikst min mamma är super ung, hon är en vän och samtidigt en mamma. Hon har alltid varit väldigt strikt, hon håller mig fortfarande på spåret".
Han är ju jätte söt när han talar om sin mamma.  


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: