2012-01-08 | 14:06:12 | Kategori: Justin Bieber

Jeremy har stoppats av polis när han använde Justins bil


Waterloos regionala polis fick stoppa Justin Biebers anpassade Cadillac Bat-Mobile i Kitchener. Vittnen säger att Justins far Jeremy körde bilen.

Jeremy Bieber körde Justins anpassade CTS-V Cadillac Coupe, som är matt svart och levereras komplett "Batman" emblazoned och med superhjälte symbolen på sin grill. Vittnen såg polisen stoppa Jeremy. Vittnet Tom Kukla arbetar på närliggande Gemini Motors, och han sa att han skulle känna igen Biebermobilen från en mil bort.
"Det var utan tvekan hans bil, Jag kände igen den direkt", sa Kukla. "Jag gick fram till fönstret för att prata med Justin, och då sade han "Åh jag är hans pappa. Jag är Jeremy, trevligt att träffa dig".

Kukla sa att han var besviken av att inte träffa Justin, men tillade att det var en fantastisk bil han hade.  

Justin sägs ha varit med Selena i Mexiko på en väns bröllop.
Det var inte första gången "Batmobile" har stoppats. Justins bil har gjort trubbel för han i Kalifornien. Sen han köpte den i höstas.

-JustinDrewBieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: