2011-10-13 | 20:16:02 | Kategori: Felicia Bloggar

Hej!!

Hejsan alla fina bloggläsare!
Förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge. :(
Men jag orkar inte blogga om dessa kändisarna längre och jag har inte kunnat och hunnit blogga. :(

Så jag undrar om ni har några förslag på vem/vilka kändisar jag ska skriva om? Om ni vill läsa om någon kändis eller om jag ska skriva om alla kändisar??
Snälla svara på detta!! :D
Vem/vilka vill du läsa om??


Lägger upp lite bilder på massa olika kändisar. :)

Vampire Diaries: Paul Wesley, Nina Dobrev, Ian Somerhalder


Gossip Girl: Jessica Szohr, Penn Badgley, Blake Lively, Chace Crawford, Ed Westwick, Leighton Meester, Taylor Momsen


Rihanna


Britney Spears


One Direction: Louis Tomlinson, Zayn Malik, Nail Horan, Harry Styles och Liam Payne 


Taylor Swift


Dianna Agron


Det var några förslag. :)


Postat av: Emmis<3

vore grymt kul om du bloggade om dianna agron tycker jag !<3:D

2011-10-14 @ 19:12:47
URL: http://missbiebe.soclog.se
Postat av: Bella

sv: Nej, jag ska börja ta betalt när jag tar emot beställningar igen ;) mer info här: justinbstories.blogg.se/portfolio

2011-10-20 @ 07:40:56
URL: http://mileyraydaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Assss cool desing!!! Du har!!!!!! :D

2011-11-04 @ 01:21:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: